PROVOZNÍ ŘÁD BE FREE FITNESS Název provozovny: Be Free Fitness, Bří Lužů
132, Uherský Brod, 68801 Provozovatel: NZ Invest, s.r.o., Bří Lužů 132,
Uherský Brod, 68801, IČ: 28351584, DIČ: CZ28351584 Odpovědná osoba: ing.
Zdeňka Ondrová Tento provozní řád upravuje vzájemné vztahy mezi
provozovatelem Be Free Fitness (dále také jen „fitcentrum“), kterým je
společnost NZ Invest, s.r.o., se sídlem Bří Lužů 132, Uherský Brod, 68801,
IČ: 28351584 (dále také jen „provozovatel“) a jeho klienty. Klientem
fitcentra se pro účely tohoto provozního řádu rozumí fyzická osoba, která
uzavřela s provozovatelem smlouvu o členství, nebo které byl vstupu do
klub umožněn na základě uhrazeného jednorázového vstupu či na základě jiné
formy vstupu dle aktuální nabídky fitcentra (dále také jen „klient“).
Službami poskytovanými fitcentrem se rozumí poskytování prostor a zařízení
ke cvičení, organizování různých druhů cvičení a jiných sportovních
aktivit, včetně zajištění instruktorů pro tyto aktivity a poskytování
dalších placených služeb (např. osobní trenér) dle nabídky fitcentra.
Každý klient je povinen se seznámit s provozním řádem, který je vyvěšen na
viditelném místě na recepci a řídit se tímto provozním řádem, smlouvou o
členství, pokud byla uzavřena a pokyny instruktorů či jiných osob
poskytujících služby klientům fitcentra (personálu). Každý klient je plně
zodpovědný za svůj zdravotní stav, cvičení se účastní na vlastní
nebezpečí. Každý klient si musí být vědom svého aktuálního zdravotního
stavu a tomu přizpůsobit intenzitu a délku cvičení. Před první návštěvou
doporučujeme klientům konzultovat vhodnost cvičení pro jejich zdravotní
stav se svým lékařem. Osoby se zdravotními obtížemi (onemocnění oběhové
soustavy – srdce, cévy krevní tlak, onemocnění pohybového aparátu,
diabetes, atd.) musí před návštěvou fitcentra konzultovat svůj zdravotní
stav se svým lékařem, který určí případná omezení. Klient, který musí
dodržovat zvláštní pohybový režim – omezení, o tom musí pokaždé informovat
personál a následně respektovat jeho pokyny. V případě, že klient zjistí,
že jeho zdravotní stav neumožňuje využívání služeb fitcentra, nebo
takovéto pokračování by mohlo ohrozit jeho zdravotní stav, je povinen tuto
skutečnost okamžitě oznámit personálu a ihned ukončit využívání služeb či
ostatní sportovní aktivity. Provozovatel není odpovědný za jakékoli škody
na zdraví či majetku, které mohou klientovi vzniknout v důsledku
nedodržení tohoto postupu či pokynů personálu provozovatele. Provozovatel
není dále zodpovědný za jakékoli škody na zdraví či majetku, které si
klient způsobí úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti či přeceněním své
kondice. V případě jakéhokoli zranění je každý povinen toto oznámit
provozovateli. Každý klient je povinen používat sportovní oděv, být
přezutý do čisté sportovní obuvi a při samotném cvičení používat vlastní
čistý ručník. Pro odkládání věcí (kromě peněz a dalších cenností) jsou
určeny výhradně šatní skříňky. Klient je zodpovědný za bezpečné uzamknutí
své šatní skříňky. Nebude-li skříňka uzamčena, neodpovídá provozovatel za
škodu na věcech v ní odložených. Klient je povinen při odchodu z šatny
šatní skříňku vyprázdnit, nechat odemčenou a odevzdat klíč na recepci. V
případě zakoupení členství nebo dobití kreditu, obdrží klient oproti
záloze 100,-Kč členskou kartu, která mu umožňuje čerpání jednotlivých
služeb. Karta je majetkem klubu a je zapůjčena klientovi klubu, který se
zavazuje ji chránit před poškozením, či zneužitím. Záloha bude klientovi
vrácena při vrácení karty. V případě ztráty či poškození karty je klient
povinen uhradit částku 50,- Kč jako náklady na pořízení nové karty,
provozovatel je oprávněn tuto částku započítat oproti složené záloze.
Karta s dobitým kreditem je nepřenosná a nelze vytvářet rezervace pro více
lidí na jeden účet. Provozovatel vede evidenci klientů, obsahující jejich
osobní údaje. Provozovatel se zavazuje nakládat s osobními údaji klientů v
souladu se zákonem č. 101/2000 Sb (zákon o ochraně osobních údajů). V
případě zjištění jakéhokoli poškození přístroje nebo cvičebních pomůcek je
povinností každého klienta uvedenou skutečnost oznámit personálu, který
provede patřičná opatření. Ve fitcentru platí přísný zákaz kouření,
konzumace alkoholických nápojů, omamných látek apod. Do všech prostor
klubu je zakázán vstup osobám v podnapilém stavu, pod vlivem návykových,
omamných nebo psychotropních látek, ve špinavém nebo zjevně nevhodném
oblečení. V těchto případech je personál provozovatele oprávněn kdykoli
vyzvat tyto osoby, aby fitcentrum opustily. Pokud tak neučiní mohou být z
fitcentra bez náhrady vyvedeny. Ceny jednotlivých služeb a druhů
nabízeného zboží jsou stanoveny samostatným ceníkem, který vydává
provozovatel. Jednotlivé položky za služby a zboží lze ze strany
provozovatele upravovat. Rezervace na lekce jsou závazné a je možné je
měnit/rušit nejpozději 24 hodin před začátkem lekce. V případě, že se
klient na zarezervovaný termín nedostaví, odečítá se mu automaticky vstup
z kreditu. Rezervaci může klient vytvořit pouze v případě, že výše kreditu
na jeho klientském účtu odpovídá hodnotě jednotlivé lekce. V případě
Better Belly platí stejná pravidla a při zrušení rezervace později než 6
hodin před začátkem lekce, se odečte jeden vstup z permanentky. Noví
klienti si pro rezervaci první lekce musí zavolat na recepci, tel: 774 488
777. Do fitcentra je povoleno vnášet pouze nápoje zakoupené na recepci Be
Free Fitness. Provozovatel je oprávněn tento provozní řád kdykoli změnit,
provozní řád či jeho změny nabývají účinností dnem zveřejnění v prostorách
klubu. Při opakovaném porušení provozního řádu je provozovatel oprávněn
ukončit členství klienta, popř. vyzvat klienta, aby fitcentrum opustil.
Tento provozní řád je platný a účinný ode dne 1.1.2016